Bestuur en organisatie

JobRotary heeft 34 regio’s in Nederland. Deze zijn vertegenwoordigd in het landelijk bestuur. Een professioneel secretariaat ondersteunt bestuur en afdelingen. Daarbij zijn er ambassadeurs die het werk van JobRotary promoten.

Bevlogen bestuurders

Het JobRotary bestuur is samengesteld uit vertegenwoordigers uit of namens de verschillende regio’s. Zij weten wat er landelijk speelt zorgen ervoor dat de JobRotaryclubs werkzoekenden goed kunnen bedienen. Ook de bestuurders zetten zich belangeloos in voor JobRotary.

Taken bestuur

• Het creëren en realiseren van randvoorwaarden om op afdelingsniveau JobRotary activiteiten te kunnen uitvoeren;
  • Het bieden van facilitaire ondersteuning aan de afdelingen;
  • Beleidsontwikkeling;
  • Financiering en fondswerving;
  • Creëren en onderhouden van het draagvlak binnen Rotary Nederland;
  • Verzorgen en onderhouden van de communicatie.

JobRotary bestuur

Don Thijssen

Peter Hartevelt

Marc Cox

Penningmeester

Jan Manders

Ludwig Hoeksema

Cindy van der Ven

Landelijk secretariaat/secretaris

Leen van der Plas

Actieve ambassadeurs

John Schellen

Cornelis Bonnet

Wim Gerards

JobRotary regio’s

Actief in heel Nederland

Er is altijd een regio bij jou in de buurt: In Nederland zijn 37 regio’s met mentoren die zich inzetten om werkzoekenden te begeleiden in hun zoektocht naar werk. Met een landelijk spreiding is JobRotary dan ook altijd op bereikbare afstand voor jou.

©copyright Stichting JobRotary Nederland | website realisatie i.s.m. EvenSure concepts & Beeldvang Merkatelier