Voor Rotary-leden

Mentoren bij JobRotary zetten hun kennis, ervaring en contacten in het bedrijfsleven belangeloos in. Jouw Rotaryclub kan óók bijdragen…

Voor Rotary-leden

JobRotary is bij uitstek de invulling van “vocational” kracht van Rotary. De mentoren zetten hun kennis, ervaring en contacten in het bedrijfsleven belangeloos in. Om te groeien en onze impact te vergroten vragen we Rotary clubs om zich aan te sluiten bij onze organisatie en het verschil te maken voor werkzoekenden. Daarnaast vragen we aan alle Rotarians om mensen die op zoek zijn naar passend werk te wijzen op de mogelijkheden van JobRotary.

Ook JobRotary club worden?

Ben je door deze website en de succesverhalen enthousiast geworden over de formule, aanpak en successen van JobRotary? Overweeg je om een JobRotary project op te zetten? Dan kun je gebruik maken van het praktische JobRotary handboek. Wij willen graag onze ervaringen delen en helpen bij de uitbreiding van ons netwerk. Neem gerust contact op met: secretariaat@jobrotary.nl.

Aan deelnemende Rotaryclubs wordt jaarlijks een bijdrage van Euro 150,- gevraagd. Deze bijdrage wordt gebruikt voor de vergoeding van kosten, zoals drukwerk, onderhoud website, presentatiekosten etc. Een factuur wordt jaarlijks toegezonden naar de penningmeester van de deelnemende Rotaryclub.

Voor JobRotary mentoren

Via “My JobRotary” kun je als mentor veilig inloggen met de daarvoor benodigde login-gegevens.

Heb je nog geen login-gegevens voor “My JobRotary”, dan kun je mailen naar secretariaat@jobrotary.nl.

Meedoen vanuit jouw Rotaryclub?

Help mensen op weg naar nieuw werkgeluk!

©copyright Stichting JobRotary Nederland | website realisatie i.s.m. EvenSure concepts & Beeldvang Merkatelier