Indrukwekkende succesratio JobRotary!

Na een paar “mindere jaren” die met name door Corona te verklaren zijn is er een sterke stijgende lijn te zien in zowel aanmeldingen van kandidaten als resultaten van bemiddeling. Vanaf de oprichting van JobRotary in 2005 is het aantal actieve regio’s gegroeid van 11 naar 33!

Het hoogtepunt van aangesloten regio’s lag in de jaren 2015 tot 2019 met 39 aangesloten regio’s. Ten opzichte van de jaren 2020 en 2021 zijn de aanmeldingen in het afgelopen jaar gestegen naar 297. JobRotary is met name zeer trots op het aantal succesvol afgesloten begeleidingstrajecten. In 2022 werd maar liefst 74% van alle aanvragen afgesloten met een “exit met baan”. Dat betekent dat er maar liefst 219 mensen aan een nieuwe baan zijn geholpen. Een geweldig resultaat dat laat zien dat de werkwijze van JobRotary een grote impact voor velen werkzoekenden.