Versterking merk JobRotary

JobRotary is volop in ontwikkeling. De arbeidsmarkt verandert, maar de uitdaging voor diverse doelgroepen om de weg naar werk te vinden blijft aanwezig. JobRotary maakt hierin vanuit een sterk netwerk en vanuit gelijkwaardigheid, passie en ervaring het verschil. Om nu en in de toekomst relevant en waardevol te zijn gaan we bouwen aan een nog sterker merk voor JobRotary. JobRotary heeft Hans Corstjens van Beeldvang Merkatelier uit Weert gevraagd om deze uitdaging op te pakken. Hans is lid van Rotary Weert Land van Horne.

Merksessie JobRotary
Start van het traject is een merkensessie waarin betrokken JobRotarians en belangrijke partners scherp naar de organisatie gaan kijken aan de hand van enkele merk- en marktvragen. Wat kenmerkt JobRotary? Hoe zien we onze rol in de arbeidsmarkt en hoe ziet de arbeidsmarkt ons? Hoe willen wij beter samenwerken? Waar staan we nu en waar willen we naar toe?

Communicatiekoers
De antwoorden helpen om het merk JobRotary helder te krijgen en worden verwerkt in een nieuwe communicatiekoers. Met alle neuzen dezelfde kant op, kunnen we één duidelijk gezicht naar buiten laten zien. Een sterk merk voor JobRotary! Een van de doelen die JobRotary voor ogen heeft is groei in regio’s en deelnemende clubs naar nagenoeg 100% dekking in Nederland. Hiernaast streven we naar een constante instroom van werkzoekende kandidaten uit diverse kanalen en niet alleen via UWV.